ستاره


mano dadashim

  یه شب خوب تو آسمون

  یه ستاره چشمک زنون

  خندید و گفت : کنارتم تا آخرش تا پای جون

  ستاره قشنگی بود آروم و ناز و مهربون 

  ستاره شد عشقه منو منم شدم عاشق اون

  اما زیاد طول نکشید عشق منو ستاره جون

  ابری اومد ستاره رو دزدید و برد نامهربون

  حالا شبا به یاد اون زل میزنم به آسمون

  دلم میخواد داد بزنم این بود قول وقرارمون... !؟

  رفتی و از خودتم نذاشتی یه نام و نشون... .



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت20:36---10 آبان 1391
سلام تصاوير ومطالبت باحال بود مرسي داداسي

سنگ صبور
ساعت17:26---7 شهريور 1391
سلام
کجایی تو آبجی خبری ازت نیست نه این وبلاگت نه اون وبلاگت نه جواب پیام میدی نه اس ام اس جواب میدی قبلا یه تک میزدی میدونستم حالت خوبه و سالمی الان از اونم خبری نیست
هر وقت خوندی جواب بده


سنگ صبور
ساعت18:58---8 مرداد 1391
سلام آپ کردم یه سر بزن
دوتا آپ پشت سره همه برای هردو اگه وقت داری بعد از خوندنش برام نظر بده


سنگ صبور
ساعت23:27---29 تير 1391
سلام سلام صدتا سلام به آبجی خوشدله خودم

وب جدید مبارک

اول بگو ببینم اون نی نی خوشدل خوردنی خودتی

اگه خودتی که هیچ اگه کسه دیگه است از طرف من دو تا ماچ آبدار بکن

اما اگه خودتی که وای وای چه ناسه دخمله

شعره قشنگی بود

مثه آبجی گله خودم تکه تک بود

پاسخ:مرسی بهترین داداشه دنیا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در 1 فروردين 1386برچسب:,| ساعت 1:0| توسط vesal & ahmadreza| |

قالب ساز pinkthem